Well, I don't wanna wake up in the mornin', But I've got to face the day

Rubrik: If you wanna-The vaccines
Hey yo! Idag har det vart en finnemang dag. 22 grader varmt och en strålande dag!
Drog till skolan för att lära mig om mixning på musikproduktionen, får reda på att ensemblen är inställd idag, blir lite små sur för det kändes ju inte så värst värt att åka till skolan för att vara där i en timma.
Men jag försökte göra det bästa av det, åkte in till stan med Aida,Linda och Elin och shoppade lite nitar och strumpbyxor på shock, kan visa imorgon! Det var jätte mysigt att prata med mina fina vänner. Aida och Elin följde med mig hem en stund och vi färgade Elins hår och satt ute på min altan och åt bullar, hur mysigt som helst!
Träffade sedan Emilia i Slottskogen där vi pratade om allt mellan himmel och jord och tryckte i mig en mjukglass(ajjabajja).

Imorgon är det engelska nationella,dör. Men försöker se det från den ljusa sidan, imorgon är det bara en dag kvar tills jag träffar min Henke!
Maskinen spelar på Liseberg på fredag, ska man gå?
Gud vilken lång och tråkig text det blev nu men så kan det gå!
Desperat försök att visa min outfit, orkade inte ställa mig och ta bilder..Men jag har på mig en spetsbustier och en sammetslång kjol, love it!
Inget ögon-smink idag, damn vad skönt! Gör dock någon väldigt konstig min som gör så mina ögon ser redigt små ut..

Kommentarer
Postat av: enitaa

Svar : oh tack babe,du är skit fin du med ! O asfin outfit :)

2012-05-04 @ 10:21:44
URL: http://reddressedwoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0