Wearin' synthetic wigs made of Anwar's dreadlocks

Rubrik: Yonkers-Tyler the creator
Fina dagen idagmå jag säga! Skolan var helt okej,jag och Mathilda spelade in en väldigt speciell video..Kanske visar den här haha! Sedan käkade jag och Mathilda prinsesstårta och snackade om livet och skrattade en massa, lots of love! Mötte sedan upp Emilia och hade deeptalk(love u babe). Vi följde sedan med mamma och handla där vi shoppade massa födelsedags presenter till mig haha, lycklig som bara den! Mamma köpte även ett par fina spetsstrumpor som skall användas flitigt i creepers och i galna klackskor. Imorgon skall jag och Emilia antagligen shoppa lite sedan blir det massa plugg inför ett GMU prov som jag är väldigt nervös över..
Nej nu blir det ringa Henrik och kanske lägga sig i tid?..
BTW! Följ mig på instagram så följer jag tillbaka, capelius heter jag där.
Poss!
Fina strumpor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0