Roscoe, Roscoe Everything is beautiful to me baby

Rubrik: Rosco-Johnossi (rebecca and fiona remix)
Wadd up!? Har inte uppdaterat på länge, dumma mig!
Vart med Henrik hela helgen och var i Uddevalla och träffa Lars och Henrik,så har inte varit i kontakt med en dator.
Jag skall skärpa mig, prooomise! Hade ju fått en kommentar om jag kunde visa hur jag sminkar mig, frågan är då tycker ni jag skall göra en video eller i bilder? humhum, hjälp!
Imorgon blir det skola som vanligt sen skall jag träffa Emilia och kanske Amanda, ska bli myspys.
Har blivit hel såld på Rebecca and Fiona på tal om ingenting, gad!
Tänker dunka lite R och F och städa, se ya later Mr.Blog
Har på mig myskläder och visar min dipdye som jag blekt lite mera!

Kommentarer
Postat av: enita

loooks goood snygging ;)

2012-05-07 @ 13:18:17
URL: http://reddressedwoman.blogg.se/
Postat av: Anonym

Video! :)

2012-05-17 @ 19:44:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0