You learn how to fly, Even if you don't try

Rubrik: If she was away- Rebecca and Fiona
Nu jäklar ska jag börja blogga igen! Mår fortfarande inte särskilt bra men nu så ska jag allt ta tag i det!
Här får ni en söt GIF på mig och min ödla tyra så länge haha!
Skolan är galen, massa nationella nu och vi ska börja med min låt i ensamblen, ska bli kul men lär bli lite knepigt.
Fick en kommentar om jag kunde visa hur jag sminkar mig och vilka produkter jag använder och det kan jag absolut göra!
Frågan är ju bara vilken sminkning det är jag skall visa..antar det är lika bra att visa båda mina "standard" sminkningar.
Nu blir det gymmet med Emilia, ciao!

Kommentarer
Postat av: ENITA

Oh vill också ha en ödla ;o !! :D

Oh kul med visning utav smink ect

2012-04-25 @ 19:59:23
URL: http://reddressedwoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0