You give it we take it, you build it ,we break it

Rubrik:Red star- The birthday massacre
Lite halv gammal bild!
Idag var det skola precis som vanligt,försov mig precis som vanligt men hann till skolan i tid,precis som vanligt!
Dagen har faktiskt varit väldigt mysig, skrattat så sjukt mycket och pratat en massa med mina fina vänner.
Försökte till och med koncentrera mig på matten!
Efter skolan drog jag direkt till gymmet med Emilia,vi tog en liten promenad efter det och filosofera om moln.
Imorgon är det är wunderbar dag, börjar halv tio och bara musikämnen hela dagen!
Sen har treorna sin sista konsert på eftermiddagen, kanske drar och kollar på den.
Nu ska jag plocka iordning på mitt rum och försöka sova tidigt,ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0