She said, I got a crush for the freaky one, And nothing feels better than Machinegun Gogo

Rubrik: Machinegun gogo-Panzer AG
Ny duschad Julia som då inte känner för att vara med på bild.
Så där är mina babes! Kanske inte den bästa bilden men orkade faktiskt inte ta en bättre.
Träffade Lisa i stan idag, hade tänkt ta en massa kort,tog med kameran men vi babbla om så mycket så jag glömde bort. Vi käka på mc'donalds och drog sedan hem till henne och kollade på The brothers Grimm, helt okej film!
Var en jätte mysig dag, har saknat min rödtott.
Nu har jag städat som en galning,precis duschat och bytt lakan,tänt en massa doftljus och burrat ner mig i sängen.Det ända som saknas nu är min älskade Henrik, men kommer antagligen träffa han på torsdag(love).
Nu blir det att måla naglarna,sen sängen!

Kommentarer
Postat av: EpicFaiil - Sveriges största scene core blogg

sv: tack för tipset snygging! :D

2012-04-11 @ 00:08:07
URL: http://epicfaiil.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0