Så låt oss dansa min sköna, låt oss färga golvet rött.

Rubrik: Den sista sång jag skriver till dig-Yersinia

Så nu är det påsk! Eller den kanske är förbi,vad vet jag.
Dessa dagar har spenderats med min fina kille,godis och familjemys faktiskt,inte ofta det händer.
Fick ett par riktig balla solglasögon i påskägget och min kille fick matchande, vi lär ju vara det gulligaste paret om vi har på oss dom samtidigt!
Idag har jag ätit sushi med världens bästa Emilia och sagt hejdå till killen min. Drar snart till Emilia och slaggar där och planerar lite inför emmabodafestivalen!
Orkar verkligen inte ta några bra kamera bilder så ni får nöja er med cambilder och några desperata försök att få till en outfitbild..
Mina egengjorda shorts, jädrigt nöjd!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: corny

sv: tack, saknar det somfan!!

Snygga shorts :)

2012-04-08 @ 20:29:46
URL: http://cornyz.blogg.se/
Postat av: enita

svar : tack fan :) och detsamma gorgeous!

2012-04-09 @ 07:29:52
URL: http://reddressedwoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0