Men som tur är har du tagit med dig en viss sorts medicin, som gör mig till ett luder, drar till Olssons, vin och två mojito slår mig fri, från en kåt bandit

Rubrik: Bestman-Maskinen
Mitt mående börjar sakta men säkert bli bättre och stadigare och min blogglust börjar såklart då med bli starkare!
Tänkte visa lite bilder på saker jag fynda på second hand idag, woopwoop!
Halsband, 20 spänn!
Väska, 25 spänn!
Oversized mockajacka(snyggare i verkligheten jao) 70 spänn!
Sen köpte jag även en sammets långkjol men den ligger i tvätten.
Nu ska jag prata med mamma och försöka må bättre, puss!

Kommentarer
Postat av: miranda

åh väskan, fy vad fint.

jag hittar aldrig så fina saker second hand.. :(

2012-05-01 @ 21:43:16
URL: http://drinkingfish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0