I will deliver you know I'm a forgiver

Rubrik: Personal jesus-Depeche mode
Kom hem från Henrik igår,hader några helt underbara dagar!
Idag drog jag och moder till Ullared för att köpa lite skit,det är väl en liten tradition att åka till Ullared på loven(tragiskt nog...shoppaholics).
Så langar upp lite bilder på saker som blev köpta. OBS skit kassa bilder för jag ooooooorkar verkligen inte anstränga mig.
Skinnryggsäck och massa trosor. Tycker ryggsäckar är skit fult men en skinnryggsäck, as ballt ju?
Transparent skjorta som är kortare där fram, skit dålig bild haha!
Fjäderörhängen,nagellack,lurisar och fakehårband.
Stayups och hårdonut, så hårbullen blir tjock och fin!
Oversized jeansjacka med fake fårpäls, ska pimpas upp med nitar osv!
Mjukishotpants.
En skateboard haha! Har gett mig attan på att lära mig!
Oversized magtröja och bandeau BH.
Ja det var det! Sen blev det ju lite annan skit som hårspray,pincetter och en plattång till pojkvännen!
Nu måste jag skriva ett tal till svenskanationella som är imorgon, yippie.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Oh najsiga grejer, jag vill oxå till ullared, aldrig varit där!



SV: ja den är asgosig! Och tack.detsamma tjejen :)

2012-04-15 @ 17:15:56
URL: http://themusicneverstops.blogg.se/
Postat av: iiiden

sv. tack så mycket!!!

2012-04-15 @ 17:57:46
URL: http://iiiden.blogg.se/
Postat av: ENITA

Asmyckee snyggagrejer bara ;o !

2012-04-17 @ 10:17:01
URL: http://reddressedwoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0