I conquer claustrophobia and demand the light

Rubrik: Crystalline-Björk

En tisdag som har varit bättre än vanligt, (om man bortser från försovning,panik osv osv..)
Tisdagar är verkligen den värsta dagen jag vet, men idag var den fin mina vänner!
Beror nog delvis på den underbara solen,hur jävla bra det lät när jag och Mathilda sjöng "Blue jeans", att jag köpt emmaboda biljett till min bff och att min mamma är bäst i världen.
Så imorgon är det dags för konsert,tagga?
Förutom ett par riktigt tråkiga låtar ska ju jag och Mathilda bjuda lite på makalösa Lana Del ray (heart)
This must work out and sound madda fakking perfect.
Nästintill osminkad Julia med en typisk tisdagsoutfit, med andra ord jävligt slapp!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Nice!!



SV: ja den är underbar, ska nog haffa den faktiskt :D

2012-04-03 @ 22:09:59
URL: http://themusicneverstops.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0