Hear the endless hiss as he rolls into the starlit abyss

Rubrik: Deadbeat summer-Neon Indian
Hey guys! Tänkte tipsa om några galet bra tidsfördriv/när-det-pisseregnar-ute-dag/jag-hatar-mitt-liv-dag osvosv!
First något som jag typ alltid gör...
Kollar på en jädra massa Southpark avsnitt!
Denna sidan har alla avsnitt från och med episdoe ett(har jag för mig..) till (just nu) episode 1607!
Sidan heter www.southparkstudios.se (har inte lärt mig hur man gör direkt länkar än....nån som kan berätta hur man gör)
Något annat jag gör väldigt ofta är även att skriva ner shopping listor och en ekonomiplan!
Brukar skriva ner allt jag vill ha på en lista och sedan dela upp de olika sakerna månad för månad och till slut kommer man förhoppningsvis ha köpt allt man vill ha. Detta är också ett väldigt bra sätt för att undvika att spendera dina pengar på skit saker.
Trejde förslaget är att bilda en liten inspirations mapp på din dator!
Du kan kolla runt på sidor som weheartit.com,tumblr,andra bloggar,google ja precis allt och spara lite bilder på kläder,smycken,sminkningar,håruppsättningar ja lite allt möjligt. Sen när den där jobbiga dagen kommer då du verkligen har noll inspiration till din outfit eller ditt hår kan du bläddra i den mappen!
Fjärde förslaget är att skapa lite olika spotify listor och skapa ordning i dina andra listor. Kanske göra en fest lista,träna lista,plugg lista eller sovlista! As smart att ha listor för olika måenden också.
Femte och sista förslaget är umgås med dina syskon,mamma eller pappa! Det är något vi ungdomar kan glömma väldigt lätt,familjen är ju faktiskt det bästa man har. Spela xbox med lilla systern, diskutera kärleksproblem med pappa eller kolla på gamla kort med mamma kanske?
Har på mig dom skönaste kläderna idag vill jag bara meddela er!
En skit gosig långklänning från Hm och en stickad tröja.
Ofta när jag är trött eller bara ska ut en snabbis som idag så bryr jag mig inte så mycket om hur jag ser ut eller mitt smink men då försöker jag fokusera på små detaljer så man inte ser allt för tråkig ut! En klassiker är ju att dra på sig ett rött läppstift, alltid snyggt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0