4 years and i still cry sometimes, first love never die

Rubrik:First love never die-Soko
Skit skumm bild, men det var det enda jag hade haha!
Ciao peepz! Dålig uppdatering men jag har inte vart hemma sedan fredags!
Jag drog till Uddevalla och festa med Henrik,Lars, Malin och Miranda.
Festade på lördagen också så jag är så sjukt sliten nu och känner mig riktigt bakis men det var sjukt kul!
Drar upp dit igen imorgon, kände att jag behövde komma hem en dag och duscha,sova ordentligt, äta ordentlig och ingen alkohol haha. Så nu har jag tagit en jätte lång dusch,käkat hemmagjord grädd-korvstroganoff(?) och hemmagjord hallonpaj, fan vad det satt bra efter några dagar med bara öl och ofärdiga pommes haha!
Nu ligger jag i min gosiga säng och kikar bloggar och funderar på vad jag ska blogga om, min blogg består ju typ bara av lite bilder på mig,massa bilder på kläder och lite random bilder. Har ni några förslag om vad ni tycker jag ska blogga om peepz? KOMMENTERA!
Nu ska jag glo på någon film och sedan ska jag ta mig fan sova, behöver verkligen en normal nattssömn.
Pussen.

Kommentarer
Postat av: Mimmi

SVAR

Right back at ya!

2012-04-29 @ 21:18:20
URL: http://whatsernames.blogg.se/
Postat av: Selma

Sv: Tack detsamma söt :D Grymt fint hår du har!

2012-04-30 @ 10:59:10
URL: http://selmaabbassi.blogg.se/
Postat av: emilia

ha en sjuk valborg bästis<3 i love u, imon blir det kvällspromenad!

2012-04-30 @ 14:55:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0