Och nere på Lincoln, kan ingen se in där lever alla på natten

Rubrik:Pokerkväll i vårby gård-Florence valentin

Jag lever! Som ni ser hade jag gjort lite tidinställda inlägg eftersom jag icke vart hemma, har varit och firat valborg med Henrik,Lars,Miranda och Malin i Uddevalla!
Det var riktigt kul men det blev allt lite för mycket sprit i min lila kropp och jag har nu en enorm bula efter att jag och miranda fick någon galen idée om att rulla ner för en stor kulle medans vi kramades..tja så kan det gå.
Nu ligger jag hemma och har precis käkat massa god mat! Skola imorgon, helt okej eftersom det bara kommer vara musikämnen imon och jag kommer bara gå i skolan tre dagar denna vecka!
Imon tror jag det blir lite shopping, både Gina tricot och HM har fått in massa snyggt sen kanske det blir slottskogen med goingar om vädret håller sig så fint som det varit idag.
Har inte tagit några bilder dessa dagar för jag har vart upptagen med...tja min sprit! Så ni får en jätte fin och inspirerande video om en kille som berättar om sin livshistoria, klicka på länken här nere så får ni se själva va detta är för någon knasig filur..Ciao!
Klicka här om ni vill se videon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0